Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 22:37 - Ето го!
Автор: betid13 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 932 Коментари: 0 Гласове:
0



И ето в ръцете ми е онова обикновено шнайдерче, което може да си купиш от всякъде за двадесет стотинки. Насчвам ръката си и тя спира на секунда преди да е синьото връхче да целуне хартията. Не мога да и го причиня! Как да напиша всичкит ези мисли,? Размишления модни и помпозни, тъжни и жестоки, мили и любовни..

Не мога да го причиня на тази бяла хартиена “ душа”, но искам да го споделя, искам да го изкарам от мен, сега, на мига! Ияжда ме, дълбае в мен!!!

Обръщам смутено поглед и сякаш лъч (от онези като по филмите, които идват и посочват това, което ти трябва) осветява клавиатурата на лап топа. Ето го! Моят спасител! Ще пиша с окървавените си ръце от действителността, няма да спирам, ще го мокря с горчивите си сълзи, ще го забърсвам и ще продължавам! Няма да ме е страх, ще съм безмилостна! А той...когато му е в повече от информацията, която ще складирам в него, ще го преинсталирам и ще е като нов. Колко е лесно после отново да започнеш на чисто! Безмилостно без страх!

Жалко, че не, мога да преинсталирам и своят живот.

                                  





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: betid13
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72685
Постинги: 23
Коментари: 50
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930